pátek 7. srpna 2015

Dovolená 2015 (Autocamp Komorník) #7

DEN SEDMÝ
Milé čtenářky!
Dnes jsme se vydali na zámek do Dačic. V Dačicích se vynalezla první kostka cukru a vznikla zde značka Centropen.

Naše prohlídka začala v 10:00. Zámek má krásnou zelenou barvu a zdobí ho barokní věž s hodinami. Prohlídka trvala asi 50 minut.

Po prohlídce jsme se šli podívat do muzea kostkového cukru, byla zde i expozice Centropenu.

Pak jsme si zašli do parku, nafotili pár fotek a vydali se za dalším cílem....rozhlednou. K rozhledně vedla cesta lesem, takže to bylo příjemné. Skoro na každém schodě byla destička se jménem nebo firmou, jedna prý stojí 5000 Kč na 5 let. Z rozhledny byl krásný výhled ☺

Poslední zastávkou byla "Ďáblova prdel". Je to útvar z kamene, který vypadá jako pozadí. Cesta byla celkem značně horší.

Po focení jsme se začali pomalu vracet k autu a jeli jsme zpátky do kempu. Když jsme přijeli, tak jsme měli k obědu špagety. Po obědě jsem se natáhla a četla jsem si.

Na večeři jsme šli do hospody. Dala jsem si salát s kuřecím masem. Večer jsme se šli koupat do bazénu a užívali si poslední den dovolený ☺

Celý týden jsem si užila a ráda se sem zase vrátím. Zítra odjíždíme za babičkou a dědou na Moravu a v pondělí se definitivně vracíme domů.