pátek 14. srpna 2015

RECENZE | GABRIELLA SALVETE!

Milé čtenářky!
Konečně se dostávám k dříve zmiňované recenzi. Bude tedy na lak od Gabrielly, odstín 03 Eleganza. Dalo by se říct, že je to jemně růžová barvička. Po zaschnutí vytvoří takový saténový povrch. 


Celkový dojem mě tedy potěšil a to velmi. Lak rychle zasychá. Osobně jsem si dala dvě vrstvy, aby byla barva ještě více výraznější, ale myslím, že stačí i jedna. Lak držel docela dlouho. Já mám u všech laků stejný problém a to špičky nehtů, lak se vždy začne odlupovat tam a to po krátké době...dvou dnech. Proto si myslím, že je s top coatem a base coatem mnohem lepší.

Lak byl ve slevě, původní cena byla asi 99 Kč a byl zlevněn na 55 Kč. Což si myslím, že je super. 

Byla jsem spokojená jak s barvou, tak se štětečkem. Netřepí se, ani se nijak nelepí nebo neohýbá, má velikost, která je tak akorát. 



Zde máte výsledek na mých nehtech. Dokonalost moc nehledejte. Vždy se mi povede jedna ruka více než druhá...snad to taky tak máte :)



Tak snad se vám tento typ článku líbil. Pokud by jste takovéhle články chtěli, tak mi dejte určitě vědět :)

Mějte se krásně.
Claire ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.