sobota 31. října 2015

Halloween speciál!

Milí čtenáři!
Dnes jsem si pro vás připravila článek, který obsahuje recept a tag. Doufám, že se vám bude líbit. Děkuji Marcelovi za skvělou spolupráci. Odkaz na jeho kanál máte pod receptem :)

1. RECEPT NA MUFFINY

Na přípravu těsta budeme potřebovat:
80g másla
80g cukr krystal
135g hladké mouky
100ml mléka
1 špetka soli 
1 vejce
1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr
oranžové potravinářské barvivo

Na přípravu krému budeme potřebovat:
puding v prášku
mléko
cukr krystal
kostka másla
potravinářské barvivo
zdobení



Postup:
1. Předehřejeme si troubu na 180°C.
2. Přidáme všechny ingredience na těsto do předem připravené mísy a pořádně to promícháme, dokud to nemá požadovanou konzistenci.
3. Vymažeme si formičky a naplníme je do 2/3 těstem.
4. 15 minut necháme péct v troubě.
5. Uvaříme si puding a necháme ho schladnout.
6. Poté si do pudingu přimícháme příslušné barvivo a přidáme půlku másla a pořádně to promícháme.
7. Polevu si přendáme do zdobící nálevky a ozdobíme všechny muffiny. Dle libosti posypeme zdobením.

Muffiny podáváme ke kávě, čaji a nebo samotné.

Video na Marcelovo kanále: https://www.youtube.com/watch?v=P8AHRuD5Yz4

2. HALLOWEENSKÝ TAG
1) Oblíbený Halloweenský film?
Jelikož na horory nekoukám, tak nemám žádný specifický film, ale mám ráda seriálové speciály, které se Halloweena týkají.
2) V kolika letech jsi začala slavit Halloween?
Halloween jsem nikdy moc neslavila. Ve školce nebo ve škole jsme občas nějaký ten Halloween měli. Také jsem jednou doma Halloweenskou párty pro kamarády pořádala.
3) Nejoblíbenější kostým?
Mým nejoblíbenějším kostýmem je upír.
4) Co budeš dělat letos na Halloweena?
Letos jsem na Halloweena doma a nijak ho neoslavím.
5) Máš ráda strašidelné atrakce?
Stezky odvahy mě nikdy nebraly. Když máme u nás pouť, tak na ten "strašidelný" hrad jdu, ale na opravdový dům hrůzy si netroufám.
6) Upíři vs Vlkodlaci?
Jelikož miluju The Vampire Diaries, tak rozhodně upíři.
7) Oblíbené Halloweenské cukroví?
Asi bych zvolila nějaké dýňové muffinky.
8) Budeš zdobit dům?
U nás doma se Halloween neslaví, ale dýni jsem letos vyřezávala.
9) Nejméně oblíbený kostým?
Nejméně mám ráda kostýmy klaunů. Působí na mě nějakou divnou energií.
10) Věříš na duchy?
Ne, na duchy nevěřím. Ale věřím, že když se něco divného stane, obzvláště při úplňku, že za to mohou duchové. 


Tohle by bylo pro dnešní článek vše. Doufám, že se vám líbil. Pokud dneska na nějakou párty vyrážíte, tak si jí užijte ☺

Strašidelný Halloween všem.
Claire ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.