pátek 20. listopadu 2015

Winter Skin Care!



Milí čtenáři!
Dnešní článek bude o mé Winter Skin Care. Zima pomalu, ale jistě klepe na dveře a je na čase připravit sebe i svou pleť. Osobně si myslím, že pleť bychom měli hydratovat i v jiné roční doby, ale zejména je to důležité v zimě. Pokožka se vysušuje a na některých místech začíná praskat. Hodně se mi to stává na rukou a rtech. Doufám, že se vám bude tento článek líbit.

1. ranní péče o pleť
Začnu tím, že když se ráno probudím, tak si pořádně opláchnu celý obličej. Před tím než si začnu nanášet jakýkoliv make-up je důležité na to pleť připravit. Já používám balzám na rty a na obličej si dávám krém od Solutions - winter day. Krém má dobrou konzistenci a poměrně rychle se vstřebává do kůže. Po zaschnutí krému pak dále postupuji v make-up routine.


2. celodenní péče o pleť
Většinou si během zbytku dne až do večera na obličej nanáším pouze balzám, pokud by byla pleť extrémně suchá tak pak použiji krém od Oriflame. Krém jsem tedy dostala a jsem s ním spokojená. Vsakuje se také poměrně v krátkém čase.


Občas není nad to vyzkoušet nový produkt. Já mám doma tento produkt docela dlouho a ještě jsem ho pořádně nevyužila. Doufám, že letošní zimu to konečně vyjde....


3. péče o ruce
Jak jsem již říkala, tak mám problémy s popraskanou pokožkou na rukách. Většinou na kloubech a mezi prsty. Když to popraská, tak to pak pálí, proto je důležité včas začít hydratovat a ne když jde do tuhého :D Já používám tento krém od značky Balea. Mám ho delší dobu, takže už si cenu nepamatuji, ale myslím si, že do 50 korun stál určitě. Určitě ho tam ještě můžete sehnat. Je to můj dlouholetý zachránce a pořád jsem ho nespotřebovala, důkaz, že vydrží dlouho :D


4. večerní péče o pleť a tělo
Každý večer po koupeli používám tělové mléko od Dove. Mám ho ráda. Krásně voní a rychle se vstřebává. Pak po odlíčení opět hydratuji rty. Poté nanesu další krém z winter edice, tentokrát winter night. Řekla bych, že tenhle je trochu těžší...ale i tak ho mám ráda. Oba krémy mi už dochází, budu si muset pořídit nové. Snad je ještě seženu.


To by bylo k mé Winter Skin Care vše. Doufám, že se vám článek líbil. Budu ráda za každý komentář a sdílení.

Krásný zbytek večera :)
Claire ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.