pátek 29. dubna 2016

MY FAVORITE BREAKFAST!

Ahoj všichni!
Předem se omlouvám, že nebyl tak dlouho článek, ale neměla jsem čas a to především kvůli škole. Nebyl čas fotit a tudíž jsem neměla materiály. Ale plánuji outfity, ale až bude lepší počasí. 
Dneska mám pro vás moje oblíbený snídaně. Snad se vám bude líbit :)

Ovocné talíře



Nejraději mám talíř s hrozny a jahodami. Tuhle variantu snídaně si připravuji, když hodně spěchám nebo když jdu běhat. V létě si ovoce třeba rozmixuji, přidám pár kostek ledu a mám smoothie.


Sladká snídaně


Sladkou snídani moc nesnídám, protože croissanty nebo koblížky moc nemusím. Když už si ji dám, tak to leda v případě, když najdu něco vážně sladkého :D a dělávám si k tomu horkou čokoládu.

Další sladkou snídaní je ovocný jogurt s kousky čokolády a piškoty. Tuhle snídani miluju, protože je nejrychlejší na přípravu. Ráda si k ní dělám bylinkový čaj. Tenhle čaj je myslím zelený (bez cukru).


Slaná snídaně


Ke slané snídani nejčastěji snídám párečky a nebo toasty s nějakou pomazánkou, toasty si nejdříve opeču. K pití si dělám kávu z mého nového kávovaru od Dolce Gusto. Moje nejoblíbenější je chococino, vanilkové latté a nebo cappucino. 

To by bylo k dnešnímu článku všechno. Vím, že je kratší, ale bohužel jsem na žádný jiný materiál neměla a už jsem ho potřebovala vydat. Uvidíme se u dalšího článku.

Mějte se krásně a užijte se víkend!
Claire ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.