pondělí 13. června 2016

PASTA SALAD!!

Ahoj všichni!
Předem se omlouvám za to, že nejsou články. Vím, jsem hrozná, ale o prázdniny se zase polepším. Tenhle blog jsem především ze začátku chtěla pojmenovat jako Traveling with Claire nebo něco podobného, ale pak jsem si řekla, že by byla škoda, kdybych to takto ohraničila pouze na jedno téma a ještě ke všemu cestuji jen v létě, takže by to bylo opravdu omezené. Každopádně tu můžete vidět spoustu věcí, ať už je to cestování, a nebo jídlo. 

Dnešní článek bude právě o tom jídle. Delší dobu jsem přemýšlela, o který recept bych se s vámi chtěla podělit a pak mě napadl lehký letní salát. Je můj oblíbený a každý si ho může přizpůsobit podle své chuti.



 Budete potřebovat: 
- mozzarellu
- rajčata cherry
- salátovou okurku
- bílý jogurt
- olivový olej a citronku
- těstoviny
- sůl, cukr a pepř
 Postup: 
1. Dáme si vařit vodu. Přidáme lžičku soli a zakápneme olivovým olejem. 
2. Mezitím si nakrájíme všechny ingredience a dáme do misky. 
3. Opepříme a pořádně promícháme. 
4. Dále přidáme 1 bílý jogurt, olivový olej a kapku citronky. Vše dobře promícháme a dáme na 5-10 min do ledničky.
5. Až nám začne voda v hrnci vařit, tak přidáme těstoviny a ve 2 min intervalech promícháváme.
6. Když jsou těstoviny uvařené, tak je slijeme a propláchneme studenou vodou.
7. Těstoviny si smícháme s dresingem a můžeme podávat. 

!!DOBROU CHUŤ!!


To je z dnešního článku všechno. Pokud se vám tento typ článků líbí, tak mi dejte určitě vědět. V zásobě mám teoreticky ještě mnoho dalších a ráda bych se s nimi podělila.
Mám naplánovaný ještě jeden článek (překvapení k narozkám). Další pak bude přípravný na léto a pak už bude vycházet travel diary. Už se na to moc těším, tak se vám to snad bude líbit také. Samozřejmě bych chtěla i něco natočit a pak to sestříhat. Každopádně máte se na co těšit. Prázdniny budou dlouhé což znamená - plná nálož článků o cestování.

Claire ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.