pátek 25. března 2016

MONA LISA?

Ahoj všichni!
Dneska tu mám speciální článek, na který jsem se těšila již dlouhou dobu. Dovoluji si ho věnovat kamarádce, která mě podporuje a mám jí moc ráda. Díky Markét ♥ Nejsem zrovna Leo, ale myslím si, že jsem docela obstála. Obraz plánuji zarámovat a hrdě pověsit v obýváku, aby tam byl i kousek ode mě. Doufám, že se vám bude článek líbit. 



Tak to je vývoj tváře. Poslední obrázek je špatně nasvícen, ale vypadá jako ten předposlední, kromě té pěšinky, ta je zapracovaná do odstínu vlasů. 
Celý obraz jsem malovala olejovými barvami. Mám pocit, že se s nimi dokonale stínuje a tím pádem se do sebe barvy dobře zapracují a stíny, tak ty jdou pak jedna báseň.  
Celou práci jsem vytvářela v Základní umělecké škole Jirkov. Pokud však sledujete můj instagram @klaralatinova, tak jste můj pokrok sledovali. 


Tak co myslíte? Posuďte sami. Na to, že nejsem Leonardo se mi to líbí.


Dalším článkem by měly být moje oblíbené snídaně, ale díky času na snídani, který nemám vůbec, nevím kdy tento článek vznikne. Zatím mám málo materiálu, ale dočkáte se. Pokud mě ještě nesledujete na twitteru nebo instagramu, tak tam jsem jako klaralatinova. Na obou sítích jsem poměrně aktivní. 

Krásné Velikonoce! Mějte se krásně.
Vaše Claire ♥










2 komentáře:

Děkuji za každý váš komentář.