středa 14. prosince 2016

PHOTODIARY - Dresden!

Ahoj všichni!
Tak jako každý rok jsem vyrazila do Drážďan na nákupy a samozřejmě na jejich vánoční trhy. Všude kolem nás bylo plno lidí, obzvláště českých studentů, kterých tu bylo ten den opravdu nespočetně mnoho. V tu chvíli jsem si říkala, že mi lidé začínají vážně vadit :D Celé trhy byly provoněné vánočními vůněmi, hrály zde typické NĚMECKÉ koledy, některé se mi líbily.



Frauenkirche. Nádherný kostel, který byl vystavěn už roku 1726-1743 a byl rekonstruován v letech 1994-2005. Určitě doporučuji navštívit, i když nejste věřící, protože tyhle stavby si zaslouží více pozornosti, než v dnešní době mají. Podle davu lidí, který se permanentně hrnul dovnitř i ven, tak bych řekla, že má zrovna tento kostel docela hodně pozornosti a to nejen od německých obyvatel.





Striezelmarkt. Další skvělé místo kam zajít třeba na skvělý punč nebo Bratwurst. Celé trhy voněly, ať už to byly smažené ryby či skořice, tak to spolu s vánočními koledami navozovalo nádhernou vánoční atmosféru, která překvapivě letos nastala už v listopadu :D Na Striezelmarktu se můžete svézt na kolotoči nebo se nechat vyfotit s kamarádkou či přítelem a vaší procházku můžete zakončit u jednoho ze stánků s výborným jídlem či pitím.

Processed with VSCO

Starbucks. Tuhle fotku jste tady nečekali, že ne? Starbucks je prostě nezbytnost, která nesmí prostě zkrátka chybět.

Processed with VSCO with p5 preset
Processed with VSCO with p5 preset




















Primark. I na tomto výletě jsem zavítala do Primarku, abych si nakoupila nějaké pěkné vánoční oblečení jako jsou například tyhle úžasné bačkůrky nebo pyžamo s jelínky (vlevo) a nebo něco z drogerie jako např. sprchový gel od Balea či suchý šampon od Batiste (vpravo). Ze všech věcí mám velkou radost a hlavně jsem na nějakých věcech ušetřila, což beru jako velký úspěch v mém případě :D

Doufám, že se vám dnešní spontánní článek líbil a budu se na vás těšit u dalšího!

Mějte se krásně :)
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.