sobota 18. února 2017

Prom season!

Ahoj všichni!
Plesová sezóna pomalu končí, a proto jsem se rozhodla, že konečně vydám tenhle článek. Když jsem začala přemýšlet o tom, že bych se mohla na nějaký ples zajít podívat, když budu mít příští rok ten svůj, tak se naskytla příležitost zajít rovnou na dva plesy. Neváhala jsem a hned jsem si koupila lístky. První ples jsem měla lístky na stání, ale na druhý jsem si už koupila lístky na balkon. Nekupovala jsem si žádné šaty, ale tentokrát jsem si je půjčila. Šaty jsou černé značky Biaggini. Jsou pohodlné a nejsou ani dlouhé a ani moc krátké, takže ideální. Na první ples jsem měla své boty na klínku z Deichmannu a na ten druhý jsem měla zapůjčené černé lodičky z CCC.






Když jsem asi 3 dny zpátky prohlížela starší fotky na Instagramu, tak jsem narazila na krásné žluté šaty, které jsem si loňské léto zkoušela a seděly mi, ale nakonec jsem si je nepořídila, protože jsem si řekla, že na plesy nechodím. Třeba je seženu letos, nebo alespoň nějaké které jim budou hodně podobné, když už jsem na plesy začala chodit :D


První ples byl Střední zdravotnické školy v Chomutově. Konal se v Městském divadle Chomutov. Téma bylo Hollywood. Byl to ples mojí sestřenky Markét. Nakonec jsem si ples užila a jsem ráda, že jsem byla obklopena lidmi, na kterých mi záleží - rodinou.





Druhý ples měla 6. F z Gymnázia Chomutov. Jejich ples nesl název Ples čar a kouzel. Maturantem byl můj kamarád Lukáš. Na tomhle plese jsem byla s kamarády a všichni jsme si to užili. Gympláci, ti to prostě umí rozjet. Předtančení a nástup naprosto úžasný. Vydražili koště za 11 000 Kč, což už je velká částka. Každopádně ples jsem si užila a jsem ráda, že jsem mohla strávit večer jinak, než koukáním na seriály :D





Oba plesy byly úžasný! Poslední ples, na kterém jsem byla, se konal 10. března a byl to ples Bukaschool, což je soukromá hotelová škola. Škola sice sídlí v Mostě, ale rozhodli se ho mít tady v chomutovském divadle.



Chtěla bych psát více článků na blog, ale nějak mi to nevychází. Jedním důvodem je to, že nemám fotky a tím druhým, že nemám ani čas nějaké fotky a články vymýšlet, proto jsou mezi jednotlivými články takové rozestupy. Slibuji, že se to s lepším počasím zlepší. Hned jak nebude sníh, tak vezmu foťák a nějaký článek pro vás vymyslím. Zatím se musíme spokojit se "zimními fotkami", které doufám brzo skončí :D
Doufám, že se vám dnešní článek líbil.

Mějte se krásně!
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.