pátek 21. dubna 2017

Sushi Experience

Ahoj všichni!
Dnes jsem si pro vás připravila moje sushi experience. V sobotu jsem byla s mojí kamarádkou Tess a dlouho předtím jsme se rozhodly, že půjdeme na sushi. To jsem ale ještě nevěděla co mě čeká.


Přišla sobota a začalo shánění sushi. Terka říkala, že mají skvělé v Lidlu, tak jsme šly tam. První zklamal a musely jsme jet nakonec do Chomutova a tak se stal nápad celého sushi pikniku skutečností. Jedna sushi krabička stála kolem 74 Kč. Pak už jsme se přesunuly do parku a piknik mohl začít. 

Nejdřív se všechno zdálo super, protože Terka sushi miluje, ale já jsem ho nikdy nejedla, tak jsem nevěděla, co můžu nebo nemůžu očekávat. 

Jako první jsem začala klasickou rolkou se zelenou paprikou (bez sojovky) a zas tak špatný to nebylo. Pak jsem zkusila lososovou už i se sojovou omáčkou a "kapkou" wasabi (který mimochodem fakt pálí :D ). To už mi moc nechutnalo, ale furt jsem tomu chtěla dát šanci a tak jsem zkusila s krabí tyčinkou a to byl konec, ale furt jsem to dojedla až na kousek tyčinky. Poslední kapkou toho, že nemám ráda sushi byla obrácená rolka asi taky s nějakou rybou nebo krabí tyčinkou (možná to byla i nějaká zelenina, kdo ví) a to už jsem nedala. Prostě ze mě nebude sushi milovník. 

Nevím co, nebo proč mi to nechutnalo, protože jsem pak zkusila nejlépe vypadající velkou rolku se sezamovými semínky a uvnitř byla řasa, tuňák a avokádo. Vnitřek mě opět nenadchnul, ale rýže a sezamová semínka byly super, takže to odhaduji na nenávist řasy nebo syrové ryby. 







Co vy a sushi? Patříte do skupiny milovníků nebo do té, kteří ho nemusí? 
Pokud někdy pojedu do Japonska, tak dám sushi šanci :)


Mějte se krásně a užijte si víkend!
Claire ♥


Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire

@klaralatinova
@klaralatinova

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.