středa 22. července 2015

Tropické dny!

Milé čtenářky!
Jelikož byly teď od pondělí vedra, tak jsem byla celý den u vody. Sluníčko pálilo, ale v kombinaci s pravidelným ochlazováním to šlo skvěle.

Pondělí 20.7.2015
Dnes jsem moc brzy nevstávala. Ve dvanáct mi jel vlak ze zastávky Jirkov do Března k sestřence. Po příjezdu jsme si daly menší svačinku. Zkoušely jsme háčkovat, mně to bohužel nešlo, tak jsme přešly k jiné činnosti. Delší dobu přemýšlím nad tím, že si půjdu nechat udělat gelové nehty...tak jsem se rozhodla, že zkusím alespoň domácí. No posuďte výsledek sami :)



Photo by: Kristýna Linhartová


Zbytek dne jsme se jen válely. Večer jsme udělaly večeři (opečená sekaná a brambory + zel. salát a tzaziky). Po večeři jsme hrály hry a pak jsme šly spát.

Úterý 21.7.2015
Ráno jsme vstávaly kolem desáté. Nasnídaly jsme se a pak jsme vyrazily na místní koupaliště. Jsou tam umístěny dvě klouzačky a opodál je udělané hřiště. U vody se nachází posezení a hospůdka s přijatelnými cenami. Zůstaly jsme tam asi do 13:00, pak jsme se pomalu vracely zpátky domů.


Zpátky do Jirkova jsme se vracely kolem 15:00. Po příjezdu domů jsem se koupala v bazénu a koukala na filmy. Zkrátka příjemný večer.

Středa 22.7.2015
Dnes jsem vstávala v 8:00 a v 10:07 jsem jela s kamarádkou do Chomutova. Vystoupily jsme na Vodní a prošly Ruskou ulicí do Rossmanu, kde jsme strávili snad věčnost. No jo shopaholičky :D Nakonec jsem si vybrala antibakteriální gel Isana Med s vůní Aloe Vera (29,90 Kč) a lak na nehty od značky Gabriella Salvete odstín 03 ELEGANZA (49,90 Kč). 



Až tyto produkty vyzkouším, pokusím se sepsat krátkou recenzi. 

Dále jsme pokračovaly do OC Chomutovka, zde jsme také strávily spoustu času. Navštívily jsme pár obchodů, koupila jsem si jen vodu na osvěžení (Bonaqua/jemně perlivá/ 12,90 Kč). Kamarádka si koupila skicák, tužku a kraťásky. Pak jsme se konečně přesunuly do kavárny. Po delším rozhodování jsem zvolila Iced Mocha (44 Kč), Pepča mojito (myslím 39 Kč). 


Nakonec jsme si zašly na pizzu do Tubo Pizza na náměstí. V nabídce mají 1/4 pizzy za 25 Kč. Obě jsme si daly Hawaii. Chvíli jsme poseděly a pak jsme se už odebraly na zastávku a ve 12:35 jsme jely domů. 

Domů jsem dorazila kolem 13:30. Zbytek odpoledne jsem strávila blbnutím v bazénu. Poté jsem hrála až do večeře The Sims 4. Měli jsme špagety s omáčkou a strouhaným eidamem. Bylo to výborný. 



To je vše k mým tropickým dnům a jak jste strávili vy své tropické dny?

Claire ♥









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.