neděle 16. dubna 2017

Travel Diary | BODY the EXHIBITION Prague

Ahoj všichni!
Konečně jsem udělala rozhodnutí a přesunula jsem zpět svůj blog na Blogger. Stále proplouvám staršími fotkami a to za březen. Za březen vyjdou ještě 2 články a pak by se to mělo vrátit zpět do normálu a budu přidávat příspěvky pravidelně. Chtěla bych zavést Pátky s Claire ♥, aby se blog konečně pořádně rozjel, když už mám zrcadlovku a kvalita fotek je zvýšena. 

Fotky v tomto článku jsou bohužel foceny na mobil, a proto nejsou v tak dobré kvalitě. I přes to doufám, že se vám budou líbit. 

BODY the EXHIBITION. 

Zdroj: http://www.bodyexhibition.cz/#o-vystave

Výstava se mi líbila. Bylo to vážně propracované. K dispozici byli medici, kteří procházeli s návštěvníky celou výstavu a poskytovali odborný komentář ke každému exponátu. Výstavu jsem prošla cca za 2 hodiny. Na konci je obchod se suvenýry, kde si můžete zakoupit pamětní mince, trička, encyklopedie anebo pohledy s odbornými názvy kostí a svalů. Vstupné jsem platila 300 Kč. Neváhejte a jeďte se tam podívat, protože jsem slyšela, že výstava už nikdy nebude. Bude tu ale do 30. června a to na Výstavišti v Holešovicích

Na výstavě bylo zakázáno fotografovat či natáčet, a proto přidávám ilustrační záběr.

Pak už přikládám jen fotky z procházky Prahou. 













Doufám, že se vám dnešní článek líbil :) Další článek vyjde zítra a ty zbylé co mám připravené budu vydávat postupně během příštího týdne.

Mějte se krásně a užívejte si poslední dny prázdnin!
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.