pátek 1. září 2017

FOOD BLOG MARKET vol. 2



Ahoj všichni!
Dnes jsem si pro vás připravila článek z Food Blog Marketu, který pořádala Káťa Lustigová z blogu MyCookingDiary 😊 Akce se konala 4. června 2017 v Kavárně co hledá jméno v Praze - Smíchov. Koncept akce byl takový, že jste strávili odpoledne se svými oblíbenými blogery a navíc se spoustou dobrého jídla. Zkrátka jste mohli ochutnat to, co jste viděli celý rok na sociálních sítích blogerů. 



Vydala jsem se na Food Blog Market s Terezkou. Ochutnali jsme spoustu dobrého jídla - datlové kuličky od Tvoříme Domov, kompot od Celiaxmoni, salát s fenyklem, jahodami a sušenou šunkou od Aglio Olio, mini burgery od Kačí. Ochutnali jsme také poprvé zmrzlinu Sani. Chuť zmrzliny byla jedinečná a moc dobrá. 

Mohla jsem tu potkat i Nikču a Míšu z Youtube. Měli jsme štěstí, že jsem vychytali dobré počasí. Když jsme odcházeli, tak začalo hodně pršet. Samozřejmě jsme neměli deštník 😃 

Akci jsme si užila. Jsem ráda, že jsem mohla konečně vidět Kačí a ochutnat její jídlo, který je fakt skvělý. Doufám, že bude Food Blog Market i příští rok. 










Mějte se krásně a užívejte si poslední dny prázdnin.
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire

@xoxo__claire

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.