pondělí 21. září 2015

INFO!

Milí čtenáři!
Tenhle článek bude trochu informační, aby se to mohli dozvědět i ti, kteří mě nesledují na facebook page. Nejdříve bych chtěla poděkovat za všechna přečtení a komentáře. 

Mám v plánu pár článků, které vyjdou do konce roku 100% : 
1. podzimní outfit
2. ♥ Top 5 ♥ (kavárny)
3. zimní outfit
4. Christmas TAG
5. Co jsem dostala k Vánocům 2015?

Na všechny výše vypsané články se můžete v rozmezí od teď do prosince těšit. Doufám, že se vám budou líbit. Také bych vás chtěla požádat jestli nemáte nějaké Top 5, které by jste si chtěli na mém blogu přečíst. Již v minulosti jsem sdílela svůj Ask, takže pokud máte nějaké otázky, tak se můžete ptát...ráda vám na ně odpovím. 
Před pár týdny začala škola a já nastoupila do druhého ročníku lycea, učení je už těžší a to je i malý důvod, proč články nejsou tak často, ale určitě nehodlám skončit, to ne nebojte. 


Ještě jednou děkuji za podporu, jste úžasní ♥♥

Claire ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.