pátek 18. září 2015

SEBASTIAN v Jirkově!


Jako každý rok, tak i letos se v Jirkově konala Hornická pouť. Na každé pouti vystoupí interpreti české hudby, letos se stal zázrak a město pozvalo Sebastiana, aby tu koncertoval. A jak jsem se o tom dozvěděla? No..byla to celkem náhoda, i když by to někdo za náhodu nemusel považovat, plakáty přece visí všude týdny před tím než to vypukne, ale pro mě to náhoda byla. Byla jsme s kamarády na slavnostech na zámku (viz. minulý článek) a na nástěnce byl plakát s tím, že tu bude vystupovat. Hned jsem si řekla, že musím jít. Přece jenom jeho písničku Toulavá a nebo spolu písničku Polety zná skoro každý. No a pak se to nějak stalo. Několik dní před poutí to nevypadalo moc dobře, ale nakonec vše vyšlo a vydali jsme se tam. 

Celý koncert měl vypuknout v 17:00, ale s holkama jsem se sešly už ve čtyři, abychom měly dost času na to se připravit a hlavně se tam nějak dopravit. Nakonec jsme měly ještě zpoždění a dostaly jsme se do města až v 16:15. Nejprve jsme si proběhly celou pouť a zjišťovaly co kde je, abychom se po koncertě mohly odebrat na jiné místo a nezapletly se do chaosu příprav na Xindla X. 

Na místo jsme dorazily ještě půl hodinku před začátkem. Místa jsme zabraly v druhé řadě, abychom dobře viděly. Bastík si začal připravovat kytary a celé pódium na performanci. A v celou to všechno konečně vypuklo.... Zpíval své dvě písničky a pak covery od The Vamps, One Republic, The Calling atd. Celé publikum tleskalo, křičelo a zpívalo s ním....atmosféra byla NAPROSTO DOKONALÁ. Co mě ještě více potěšilo bylo to, když se s náma všema vyfotil..bylo nás fakt spoustu, pak dodal: 

,, Miluju too 💙 dekuju ! Nejlepsi koncert v mym zivote ! "

na svém Instagramu. 
Po koncertu, jak už to bývá chcete fotku s interpretem, tak to bylo i u nás. Nejdříve jsme šly s holkama na jednu s stranu (strana od GE Money Bank) a pak jsme se nahrnuly s davem na druhou stranu. Když už jsme se konečně natlačily a to myslím doslova, tak si Bastík odešel, že už se nebude fotit :/ byla jsem docela naštvaná, ale co se dá dělat... Pak se ale něco stalo, když jsme se vracely na autodrom tak se Terka zastavila a na něco koukala, pak se zase pohnula a ptám se co se stalo a ona no, Sebastian :D tak se otočím a tam si jde a okolo něj 4 sekuriťáci :D prostě štěstí no :D :D
Zbytek dne jsme tedy strávily na autodromu a holky ještě s kámošem zůstali a točili se dál. Já už byla, ale tak utahaná, že jsem byla ráda, když jsem šla domů. 

Celý večer jsme pak zpracovávala celý den a přemýšlela jsem jak vám zpracuji článek a vyšlo z toho tohle. Přikládám vám ještě pár fotek a nějaké záběry z koncertu ♥











Sebastian - Toulavá

                                   

Sebastian - Toulavá


The Calling - Wherever You Will Go


Sebastian ft. ATMO Music - Polety

Kromě prvního videa, to jsou videa od Terezky ♥

Photo by: Marcel Sahula -YouTube channel:
https://www.youtube.com/channel/UCoPW8ikYnzQky-9BDGb1z8g/videos
Doufám, že se se vám dnešní článek líbil. Děkuji za pozitivní komentáře k předešlým článkům ♥ Jste úžasný. Díky moc.

Claire ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.