čtvrtek 28. července 2016

Travel Diary JULY | week 1

Ahoj všichni!
Omlouvám se, že se ozývám až teď. Upřímně jsem byla líná cokoliv dělat hned jak začaly prázdniny, což byla chyba, protože jsem zanedbávala blog a facebook page. Doufám, že se vám tedy bude následující nával článků líbit. Pokusím se do toho opět dostat a přidávat pravidelně.


ITÁLIE - PORTO SAN GIORGIO

(1.7. - 10.7. 2016)

1. CESTA

Naše italské dobrodružství začalo v pátek 1.7. po 18h. Cestovní kancelář pro nás poslala žlutý autobus :D ale byl docela pohodlný a prostorný. Mojí sousedkou na cestu byla mamča ♥ Cesta trvala zhruba 18h, možná více nebo méně. Do kempu jsem dorazili kolem 13h.
Když jsme vystoupili z autobusu dopadl na mě horký vzduch, bylo to z počátku docela nepříjemné, protože jsem měla dlouhé kalhoty a žádné sluneční brýle :D

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

Docela jsem nepochopila systém toho jak nás ubytovávali. Obcházeli jsme celý kemp, když nás autobus mohl dovézt až tam, kde jsme si pak vyzvedávali naše zavazadla.

2. UBYTOVÁNÍ

Náš mobilehome byl od jídelny asi 3min. Podle instrukcí jsme bydleli nejdále. Měli jsme č. 11. Mobilehome byl vybaven koupelnou se záchodem, sprchou a umyvadlem; dále tu byla kuchyně se 2 lednicemi, sporákem a (ne)dostatkem nádobí či příborů. Pak tu byla taky TV s českými a slovenskými stanicemi :D velmi nepřátelské zařízení, ale taťka si jí hned oblíbil. Když jste vešli, tak po pravé straně jsme měly pokoj já a mamka. Taťka spal v kuchyni a brácha měl pokoj (palanda - 2 postele) vedle koupelny. Na verandě byl velký stůl s židlemi. Všude okolo nás bydleli studenti Gymnázia.

Processed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 preset

3. VYBAVENÍ KEMPU

Kemp byl vybaven různými typy mobilehomů. Někteří z naší skupiny dostaly nejhorší co tam měli. Mně nepřipadaly až tak špatné, ale byl tam velký nepořádek po předchozích majitelích. Dále jste mohli narazit i na karavany, kterých tam také bylo mnoho. Byla zde možnost využívat i veřejné sprchy a toalety. U vchodu do kempu se rozléhaly kurty na tenis, fotbalové a basketbalové hřiště, také tu byl plavecký bazén s tobogánem. Jedinou nevýhodou byla jeho otevírací doba, která byla spojená se vstupným (2,50 euro/den) a plaveckými čepicemi :D Já tam byla jen jednou, přišlo mi zbytečné platit za bazén, když můžu být zadarmo v moři. Hlad jste mohli utěšit v místním bufetu nebo restauraci. O zábavu bylo postaráno díky animačnímu programu, který se konal každý den a celý den. Samozřejmě tu byl i menší market se zbožím, které by se mohlo hodit (plavky, boty, opalovací krémy, věci do vody, samozřejmě potraviny a i nějaký ten pohled se známkou). Kemp nabízel přístup k pláži, zde bylo občerstvení, sprchy a veřejné WC.

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

IMG_20160702_134303

IMG_20160702_134630

4. MOŘE A PLÁŽ 

Na pláž jsme chodili přes recepci kempu, protože to bylo k nám blíže než přístup z kempu. Vždy jsme šli po silnici mezi keřovou alejí. Cesta z mobilehomu trvala max. 5min. Na "naší" pláži byl krásný přístup do moře, téměř bez kamínků, na rozdíl od pláže kempu, kde jich bylo nespočetně. Jak jsem již řekla pláž byla písečná a taktéž moře, tím pádem bylo tmavé, ale to mi vůbec nevadilo. Voda byla překvapivě slaná :D a byla příjemná. Jen ten den, co jsem šla do bazénu, tak byla zakalená, protože někde v horách pršelo a tak byl přítok řeky špinavý. Na pláž jsme chodili po snídani a i odpoledne po obědě. Jednou jsme zavítali i po večeři, abychom nafotili západ slunce nad horizontem a také brzo ráno kvůli východu, který byl úžasný ♥♥♥ Každý den po pláži chodili chlápci, kteří prodávali sluneční brýle, šperky a i plavky. A i letos tu byl prodejce kokosů. Ráda bych si postěžovala na pár medúz, které mě požahaly. Jinak moře i pláž jedna báseň.

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

IMG_20160709_054459

Processed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 preset

IMG_20160702_140053

IMG_20160702_140545

IMG_20160702_141354

Processed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 preset

5. JÍDLO 

Celý pobyt nám vařil český kuchař. Snažil se vařit lehká jídla což znamená těstoviny :) Jeho jídlo mi chutnalo, jediné co nebylo dle mého gusta, tak to byla čočka, kterou nemusím ani doma. Samozřejmě jsme jedli i mimo kemp a to mnohokrát. Ochutnali jsme různé druhy pizzy, chlebů a i nějaké ovoce. Nejlepší byla ale pravá italská zmrzlina ♥♥♥ té jsem za ten týden snědla opravdu hodně. Italské jídlo je prostě mňamka, nevím co k tomu dodat.

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 preset

6. PORTO SAN GIORGIO + TORRE di PALME

Do P. S. Giorgia jsme chodili každý den na nejlepší zmrzlinu. Také jsme tam šli 2x na pravidelné trhy, které byly super a pořídili jsme si tam nějaké oblečení a koupili dárky. Trhy jsou asi 3,5km od kempu, takže když jsme šli před 12h domů, tak jsme se doslova vařili :D :D :D Město za to ale stálo. Bylo to úžasný, uličky (v Torre di Palme byly samozřejmě lepší, ale k tomu se dostaneme později) byly suprový. Řekla bych, že naše rodinka byla jediná, která chodila v Itálii pěšky :D Všude jezdili lidé na kolech, skútrech nebo v autech. Pěšky šel málokdo.

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with g3 preset
Processed with VSCO with g3 preset

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

Další destinací je Torre di Palme. Městečko proslulé svými úzkými uličkami, které ho dělají romantickým a kouzelným. Byl odtamtud nádherný výhled. Jediné co nebylo nádherné byla ta cesta nahoru :D ta byla dost dlouhá. Sice tam jezdil autobus, ale my šli raději procházkou, alespoň jsem si to mohla vše nafotit, protože při cestě zpátky už byla tma.  Také zde jsme ochutnali další zmrzlinu a pizzu, nakoupili nějaké dárky a suvenýry.

IMG_5786

IMG_5820

IMG_20160705_193340

IMG_20160705_194035

IMG_20160705_200806

IMG_20160705_204412

IMG_20160705_194753

Jsem ráda, že jsem konečně splnila to, co jsem slíbila a to tento článek. Doufám, že se vám líbil. Budu ráda, když mě začnete odebírat, budete sdílet nebo napíšete komentář. Budu se těšit u dalšího článku.
Mějte se krásně :)
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.