sobota 30. července 2016

Travel Diary JULY | week 2

Ahoj všichni!
Mám tu další týden (spíše víkend :D ) cestovního deníčku. Tentokrát jsem s rodinou zamířila na východ republiky a to do moravského městečka Buchlovice a přilehlých Starých Hutí. Doufám, že se vám bude líbit.
Jako každý rok, tak i tento jsme se vydali na návštěvu za prarodiči do Buchlovic. Náš výlet začal kolem páteční 1h ranní. Většinou se snažím cestu prospat, ale letos mi to nějak nevyšlo. Když přijedeme k Brnu, tak se stavujeme na snídani u Mc´Donalda, už je to taková naše tradice, ne vždy zdravá. Zhruba v 7h jsme dorazili do cíle. Po snídani jsme trochu klábosili a pak jsem ulehla k oblíbenému One Tree Hill (seriál) a koukala jsem až do oběda. K obědu byly tradičně řízky a brambory. Po obědě jsem relaxovala a něco málo z výhledu nafotila :D

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO
Processed with VSCO

Po obědě jsme ještě navštívili tetu, která bydlí přes ulici. Popovídali jsme si o tom co je nového, jak to u nás vypadá. Později jsme pak šli zapálit svíčku na hřbitov a pak jsme se šli ještě projít. Na 17h už jsme vyrazili na návštěvu za mojí kamarádkou, se kterou jsem se konečně po 2 letech viděla. Opravdu to stálo za to. Konečně jsem se zase po dlouhé době hodně nasmála. A co jsme dělaly? Povídaly si, šly fotit, hrály basket a prostě blbly a užívaly si společného času. Také jsme si jako každý rok vyměnily dárky. Já Any obdarovala knihou a kosmetikou a ona mě také knihou a topem. K večeru jsme dělali táborák. Návštěva byla pomalu u konce a my se dohodly, že se další den sejdeme znovu.
V sobotu jsem měla k snídani tradičně rohlík se šunkou a pomazánkovým máslem. Oběd byl takovým experimentem. Měli jsme maso, které bylo zapečené se sýrem a cibulí s bramborem. Any dorazila asi kolem 13h. Vyšly jsme si i s bráchou a Martinem do města na kafe a pak na Smraďavku na zmrzlinu. Když i tohle odpoledne pomalu končilo, tak jsme se zase musely loučit. Nesnáším loučení :D Je to vždycky tak emotivní.

Processed with VSCO
Processed with VSCO

Processed with VSCO
Processed with VSCO

IMG_20160715_183631626

Processed with VSCO
Processed with VSCO

Processed with VSCO
Processed with VSCO

V sobotu už jsme nic moc dále nepodnikali. Po večeři jsme se uchýlili ke spánku a v neděli brzo ráno jsme opět vyrazili zpátky domů.
Víkend jsem si moc užila a jsem ráda, že jsme se zase po dvou letech mohly vidět. Bylo to k nezaplacení. Zbožňuju jí ♥♥♥ je prostě nejlepší. Doufám, že nám setkání příští rok také klapne budeme moci vytvářet další úžasné vzpomínky. Ještě jednou díky za super dny :)
To je už pro dnešní článek všechno. Doufám, že se vám líbil. Budu ráda za sdílení, odběr či komentář.
Mějte se krásně!
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.