úterý 27. června 2017

PRAGUE ICE CREAM FESTIVAL

Ahoj všichni!
Zjistila jsem, že jsem všechny články vydala, a proto mohu přidávat ty aktuální. 

V neděli 25.6. jsem byla na Prague Ice Cream Festivalu, který se konal na Výstavišti Holešovice. Tento rok jsem festival navštívila poprvé a musím říct, že mě překvapilo kolik tam bylo lidí. Lístky se dali koupit na místě. Jako student jsem platila 80 Kč. Zmrzlinové stánky byli uspořádány ve dvou řadách. Bylo jich tam opravdu hodně. Znala jsem jen některé. Jediná věc, která mě mrzela byla ta, že jsem nestihla vyzkoušet nanuky z kozího mléka - vyprodaly se. 

Créme de la Créme

Kelímek - 20 Kč (jedna příchuť)
Degustační kelímek - 40 Kč (tři příchutě)
Dala jsem si - vegan čokoládu, pistácii, mango

Zmrzlina i personál super. Créme de la Créme´ najdete ve Starém městě v Husově ulici 231/12. Zmrzlinárna nabízí spoustu příchutí. Je mezi nimi i oblíbený slaný arašíd. Pokud budete mít cestu okolo, tak se tam určitě stavte a tuhle úžasnou zmrzlinu vyzkoušejte. 


Fruitisimo.

Kelímek - 15 Kč
Speciální festivalová příchuť - 20 Kč
Dala jsem si - červený meloun a pithayu

Fruitisimo mě nikdy nezklame. Jednoduchá a úžasná chuť. Nikdy nevím, kterou příchuť mám zvolit. Většinou si ale vybírám právě červený meloun a něco k tomu. Pokud by jste chtěli zajít do Fruitisima, tak má několik poboček. V Praze jich je mnoho (např. Palladium) a nachází se i v KV (Masarykova ulice 53/43). 


Sani

Kelímek - 20 Kč (jedna příchuť)
Degustační kelímek - 40 Kč (tři příchutě)
Dala jsem si - grep s mátou

Pro mě je Sani zmrzlinárnou, kde se opravdu experimentuje s příchutěmi. Najdete tu různé kombinace jako je mango s bazalkou a mnoho dalších. Tuhle zmrzlinu jsem měla teprve po druhé, ale určitě ne naposledy. Pokud by jste tam chtěli zajít, tak Sani se nachází na Jungmannovo náměstí v Praze 6. Určitě doporučuji vyzkoušet. 


Rolls Bros

Kelímek - 100 Kč
Terka si dala - smetanový základ, borůvky, maliny a raffaello 

Tahle zmrzlina je umění. Nakonec si ji dala jen Terka. Když jsem to chutnala bylo to vážně dobrý. Nebylo to ani moc sladké ani kyselé - prostě dokonalé. Pokud by jste chtěli kluky zastihnout, tak musíte sledovat akce, protože to jsou jediná místa, kde je najít. Kamennou pobočku jsem nenašla. Ale za tu cenu určitě doporučuji.





Po festivalu jsme se přesunuly na jídlo do centra a trochu jsme nakupovaly. Zašly jsme do Hamleys a pak už jsme jen brouzdaly po Praze a užívaly si. 




Doufám, že se vám dnešní článek z festivalu líbil. V pátek odjíždím na týden na Slovensko a Moravu, takže bude asi nějaký vlog a určitě i článek. Plánuji něco nového, ale stále nevím zda to vyjde a jak by to vůbec vypadalo. Určitě vám dám včas vědět. 

Nikde jsem to moc neříkala, ale před měsícem jsem byla v Kadani skládat zkoušku z Angličtiny. V pondělí jsem se dozvěděla, že jsem ji úspěšně složila. A taky mám jedno překvapení, ale nemůžu o to  zatím mluvit, ale nebojte se, vše se včas dozvíte. 

Mějte se krásně.
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.