úterý 20. června 2017

BIRTHDAY SPECIAL | The day of my Birthday (photodiary)

 Ahoj všichni!
Omlouvám se, že jsem se tak dlouho neozvala. Ve škole to bylo teď samý test nebo dozkoušení. Další novinkou je to, že jsem si konečně našla práci na léto a začala jsem s ní už teď v červnu, spíše v květnu. Tyhle fotky jsou ještě z května, kdy jsem oslavila 18. narozeniny. Doufám, že se vám bude tento kratší fotočlánek líbit. Užívejte si krásného počasí.

1. Večeře v restauraci KOLIBA RUSTIKA
Dlouho jsem si na jídle v restauraci takto nepochutnala. Po dlouhém rozhodování jsem si nakonec vybrala kuřecí medailonky na medu se zeleninou a jako přílohu jsem zvolila hranolky. Mamka si dala kuřecí směs KLEOPATRA s bramboráčky.  Taťka a brácha si dali nějaký steak s hranolky. Jako dezert jsme si dali zmrzlinový pohár s horkými malinami (mňam).






2. Narozeninový dort od Míši
Letos jsem neměla ponětí jaký dort si budu objednávat, ale v hlavě jsem měla pár myšlenek. Jak jsem psala v článku o seriálech, který už je starší, tak mám ráda spoustu seriálů. Začala jsem uvažovat o dortu ve stylu Grey´s Anatomy. Nakonec jsem tento nápad vytěsnila z hlavy a oslovila jsem úžasnou Míšu z blogu Sweet Innocent Things. Po společné domluvě jsem si vybrala ovocný cheesecake s číslem "18". Dort měl světlý korpus a byl zdobený ovocem. Určitě se mrkněte na její blog nebo na Instagram, kam pravidelně přidává fotky dortíků. 




3. Narozeninová oslava ve Strikelandu
Letošní oslavu jsem chtěla udělat odlišnou od těch ostatních. Počasí bohužel nevyšlo a tak se mi překazily plány. Nenechala jsem si tím zkazit den a vymyslela jsem jinou variantu. Část oslavy jsme strávili u nás doma s rodinou a později jsme se společně přesunuli na bowling do Strikelandu v Chomutově.  Nakonec jsme si oslavu všichni užili. Jídla bylo spoustu, ale stihlo se sníst dříve než jsem popadla foťák, abych to vše zdokumentovala, a proto přidávám alespoň pár fotek z bowlingu. 






4. Maličkosti dokáží udělat největší radost
Každé narozeniny se mě kamarádi a rodina ptají, co bych chtěla k narozeninám. Vždy jim odpovím, že nic nepotřebuji a ať za mě zbytečně neutrácejí. Nejdůležitější je pro mě ta vědomost, že si na mě vzpomněli a ten čas strávili se mnou. I když v nadpisu píši maličkosti, tak jsem přeci jen dostala velký dárek, na který jsem čekala hodně dlouho. Mohly jste ho vidět v článku o Vánocích. Ano, mluvím o své zrcadlovce Canon EOS 100D. Včera mi přišel nový objektiv Canon EF 50mm. Zatím jsem ho moc netestovala, ale plánuji pak udělat jeden článek, kde udělám recenzi na objektivy a povím vám k tomu více informací. Také jsem dostala nějaký ten alkohol :D a 18 růží. Dalšími dárky byla kosmetika a oblečení. 






Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Teď budu dohánět několik článků, které jsem nestihla v květnu a červnu vydat. Teď mě čeká pár dní v práci a v neděli jedu do Prahy na třetí zmrzlinový festival, který se koná na Výstavišti Holešovice. 

Mějte se krásně a hezký zbytek týdne.
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.