sobota 5. prosince 2015

DRESDEN SHOPPING!

Milí čtenáři!
Čtvrtek 3.12. 
Dnes jsem byla na výletě v Drážďanech. Jela jsem tam se školou na vánoční trhy a pak jsme měli možnost nakupovat. 

Nejdříve jsme ale jeli do nákupního centra REAL. Další zastávkou pak už byli Drážďany. Letmo jsme prošli trhy a rovnou jsme měli rozchod. Naší první zastávkou byl obchod s potravinami, kde jsem si konečně koupila VOSSku. Pak už naše kroky zamířili do PRIMARKu, tady jsme strávily s kamarádkou nejvíce času :D Koupila jsem si nějaké oblečení a další maličkosti. Také jsem musela vybrat dárek pro bráchu k Vánocům, což se mi později konečně podařilo. Samozřejmě jsme nemohly zapomenout na návštěvu mého oblíbeného STARBUCKS. Dala jsem si samozřejmě Café Latté :D :D Pak už naše kroky mířily do dalších malých obchůdků a obchodů jako např. LUSH apod.



Naší poslední zastávkou byly Vánoční trhy. Všude bylo plno lidí a krásně to vonělo jídlem a svařákem :D Trhy jsme si prošly skrz na skrz. Na některých stáncích jsme objevily i české názvy daného jídla. Nabízeli také ovoce máčené v čokoládě, wafle a klobásky. Prostě gurmánů ráj. Mohli jste si také ve dvou stáncích nechat vyvolat fotku s kamarádem nebo s přítelem/přítelkyní :D 


Kolem druhé hodiny jsme nastoupili všichni do autobusu a pomalu jsme vyrazili zpátky do Mostu. No to bychom ale nebyli my, kdyby se nám nerozbil autobus. Takže jsme další půl hodinu čekali v Bílině na náhradní autobus. Domů jsem dorazila až kolem 20:00, protože jsem měla ještě hodinu v ZUŠ. 

Pátek 4.12. 
Dnes se v Jirkově rozsvítí vánoční stromeček a celé město. Po škole jsem šla rovnou na Angličtinu do jazykové školy (o tom při zájmu ve zvláštním článku), kam chodím každý pátek od 15:00 do 15:45. Hodina utekla rychle jako vždycky, někdy mi přijde, že máme tak strašně málo času, že se nenaději a už je konec. Po hodině na mě čekala Markét, se kterou jsem pak šla na to rozsvícení. Vše začalo v 17:00. Na programu byl Vánoční příběh, ohnivá show, stromeček a pak ohňostroj. Vše bylo super až na ten ohňostroj...umístili ho na špatné místo, takže nebyl vůbec vidět. To se dalo ale přežít a nakonec jsme si to všichni užili. Zbytek večera jsem strávila se svou BFF Markét ♥♥♥


Všem děkuji za krásné dva dny, hlavně holkám, se kterýma jsem byla :) Doufám, že bude ještě hodně dní, které budou nezapomenutelné ♥♥♥

To už je celý článek. Doufám, že se vám líbil. Pokud by jste tedy měli zájem o nějaký info článek o jazykové škole, tak mi dejte určitě vědět a já udělám vše pro to, abych ten článek napsala a následně ho pak vydala,

Užívejte si adventní čas a mějte se krásně ♥
Claire ♥

2 komentáře:

Děkuji za každý váš komentář.