pátek 1. ledna 2016

| THE BEST OF THE YEAR 2015 |

Milí čtenáři!
Dnes jsem si pro vás připravila článek, ve kterém shrnu můj rok 2015. Chtěla bych vám také popřát Šťastný nový rok 2016 plný pohody, zdraví a úspěchů. Ať se vám splní všechny tajné sny. 

Hlavní součástí článku bude video, které vystihne nejlepší okamžiky roku 2015, samozřejmě je jich mnohem více, ale to by to video mělo 365 dní :D 





První vzpomínkou na rok 2015, kterou si vybavím, je týden s Patty. Patty je paní z Ameriky, která si k tetě přijela koupit štěňátka jezevčíka. Tím pádem se mi naskytla super zkušenost jak si procvičit Angličtinu. 


Celý rok, většinou o víkendy a o prázdniny, jsem s rodinou jezdila na výlety po českých hradech a zámcích. Navštívili jsme například Nelahozeves, Chyši, Zbiroh, Dačice, Třeboň, Jihlavu a mnoho dalších. 


Dalším super zážitkem byla dovolená v Jižních Čechách u rybníka Kunžak. Byli jsme ubytovaní v chatkách v autokempu. Cestovali jsme různě po okolí a poznávali nová místa.

Dalších významným dnem je pro mě 16. květen a to tím, že jsem oslavila své 16. narozeniny. Oslavu jsem měla komorní (s rodinou). 


Také bych zahrnula do svých vzpomínek čas s kamarády, který byl vážně nabitý. Chodili jsme do pokecat, do kina atd. Nejlepší vzpomínkou byl koncert s mojí nejlepší kamarádkou Terkou a Vánoční trhy v Drážďanech s Miluškou. Jely jsme na koncert skupiny Kryštof do pražské O2 arény. Koncert a hlavně ta atmosféra byla k nezaplacení. V Drážďanech jsme si to nesmírně užily, prolezly spoustu obchodů a hlavně nesměl chybět Starbucks ♥


Také jsem začala navštěvovat druhý ročních Zdravotnického lycea v Mostě. Jediné co nesnáším je dojíždění, ale zatím to zvládám a myslím, že to bude čím dál tím lepší. 


Také bych chtěla poděkovat celé mé rodině, která mě během celého roku podporuje ♥

Mějte se krásně
Claire ♥




2 komentáře:

Děkuji za každý váš komentář.