pátek 15. ledna 2016

Outfits | Winter edition

Ahoj všichni!
Zima je v plném proudu a když už nasněžilo, tak jsem si řekla, že je čas na nějaké ty outfity. Tentokrát jsem se nezaměřovala na konkrétní kousky oblečení, ale na celkový. Doufám, že se vám bude článek líbit stejně tak, jak jsem si já užila focení.








šála - Primark, tričko - New Yorker, džíny - Takko, boty - CCC




bunda - Adidas | Sportisimo, šála - Primark, boty - CCC, džíny - Takko


Cardigan - F&F, tričko - New Yorker, džíny - Takko, boty - CCC

Další věcí, kterou bych se v tomhle článku chtěla zabývat je Vlog z Anglie. Pokud čtete můj blog od začátku, tak jsem se zmiňovala v jednom článku nebo spíše ve třech článcích, že jsem byla v Anglii, přidala jsem pár fotek, zážitky a hlavně i důležité info. Další věcí co bych chtěla vyprodukovat z Anglie, tak je Vlog, natáčela jsem nějaká videa po celý pobyt, takže bych to nějakým způsobem dala dokupy i s komentářem a pak bych vám to dala sem a bylo by to i na YouTube channelu. 

Měli by jste zájem?

Dějte mi prosím vědět do komentářů, zda by o to byl zájem. Pokud ano, tak se to pokusím do příštího víkendu vydat, jak na blogu, tak na YouTube.

Další věcí co bych chtěla tak trochu ustálit je vydávání článků. Jelikož nejsou prázdniny a já nikde necestuji, tak je pro mě celkem problém psát random články. Proto bych chtěla udělat ještě jeden článek a ten by vyšel hned po článku s Vlogem a byly by to plány na rok 2016. Chtěla bych tam zmínit, že někam vycestuji...podrobnosti se dozvíte za 14 dní, možná dříve pokud stihnu Vlog udělat dříve. Ale video bude 100% a zároveň i ten článek PLÁNY 2016

Taky mi dolů napište jaké články by jste chtěli, jestli vás baví recenze nebo spíše outfity apod. Já se na to mrknu a pak se pokusím sestavit nějaký harmonogram. Chtěla bych, aby byly články min. 1 týdně a to nejspíše v pátek nebo v sobotu navečer. To jsou jediné dva dny, kdy mám relativně volno a můžu si dělat co chci a nemusím se připravovat do školy, však to znáte. 

To by bylo pro tenhle článek všechno. Určitě mi dejte vědět do komentářů.

Mějte se krásně
Claire ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.