pátek 8. ledna 2016

RECENZE | GIRL ONLINE - ZOELLA

Ahoj všichni!
Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na knihu od známé Youtuberky Zoelly. Pokud ji někdo nezná, tak je to čtyřiadvacetiletá britka, která pochází z Brightonu. Určitě se mrkněte na její channel. Určitě spousta z vás tu knihu zná alespoň podle názvu. 

!TAK JDEME NA TO!



Stručný děj (z obalu knihy): 
PENNY MÁ TAJEMSTVÍ! Pod přezdívkou Girl Online píše blog o svém každodenním životě - o klucích a kamarádkách, o trablech ve škole i doma, ale také o záchvatech paniky a úzkosti, kterými v poslední době trpí. Jen pod rouškou bezpečné anonymity si dovolí být svá - otevřená a odvážná. 

Zbytek děje se dočtete v knize.

,,Vždycky jsem snila o tom, že napíšu knihu, a nemůžu uvěřit, že se mi ten sen splnil. GIRL ONLINE je můj první román a jsem vážně moc šťastná, že si ho můžete přečíst." - Zoella

Osobní názor na knihu:
Hned jak jsem knihu otevřela a začala číst první řádky, tak jsem věděla, že jsem se zamilovala. Knížka je plná emotivních i vtipných pasáží. Strašně se mi líbí jak je text proložený smskama a články z blogu (viz foto níže). Myslím si, že tahle kniha stojí za to. Je to jedna z knížek, kterou bych si klidně přečetla znova. Celou knížku (356stran) jsem přečetla asi za 4 večery, myslím si, že je to u mě obrovskej úspěch, že jsem to přečetla tak rychle. 

Přikládám pár snímků knížky.








Doufám, že se vám tahle malá recenze líbila ♥

Mějte se krásně
Claire ♥










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.