pátek 5. května 2017

Brown Leather Jacket

Ahoj všichni! Tento týden mi začala praxe. Zatím jsme měli akci s první pomocí, dále jsme byli na patologii a na záchranné službě v Žatci. Příští týden nás čeká cesta na Bulovku do Prahy, tam se docela těším, protože máme jet na oddělení, kde se zabývají tropickými chorobami. Pak vám asi sepíšu nějaký kratší článek, kde bych to mohla shrnout, pokud budete mít zájem. Dejte mi vědět do komentářů.

Tuhle bundičku jsem si zamilovala hned, jak jsem ji v obchodě viděla. Koženkovou bundičku jsem sháněla už hodně dlouho a nemohla jsem najít tu, která by mi vyhovovala. Tuhle mám už druhým rokem a je stále jako nová. Letos ji hodlám trochu provětrat, protože jsem si ji loni pořídila na konci jara a pak už na ní bylo moc velké teplo. Cenu si bohužel nepamatuji, ale drahá nebyla :) 

Co vy a kožené bundičky?


Bunda - Style, TOP - New Yorker, 3/4 kalhoty - F&F, Tenisky - Nike








Mějte se krásně!
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.