úterý 16. května 2017

BIRTHDAY SPECIAL | 18th birthday

Ahoj všichni!
Dneska je to osmnáct let, co tu straším. Připravila jsem si pro vás "pár" fotek z mého dětství. Některé jste mohli vidět na mém instagramu. Doufám, že se vám bude článek líbit :) 

Píše se 16. květen roku 1999 a v chomutovské nemocnici přichází na svět holčička - JÁ ♥ 




V několika dalších měsících se u mě střídalo spoustu lidí, kteří se přišli podívat na malou Klárku. 





Pak tu byla moje maminka a tatínek.




Vítání občánků na Městském úřadě v Jirkově.


Prosinec 1999 a moje první Vánoce v kruhu rodiny.




Přišel rok 2000 a s ním moje první narozeniny, prázdniny a další Vánoce.







 Rok 2001 a moje druhé narozeniny, oslava narozenin u babičky a dědy na Moravě a výlet do ZOO v Ústí nad Labem.






Přišel rok 2002, narodil se mi bráška a já oslavila třetí narozeniny.




Pak přišlo léto a dovolená na Jesenici u Chebu.




V roce 2003 se vdávala moje teta, oslavila jsem čtvrté narozeniny, navštívila jsem Mariánské Lázně a opět jsme strávili léto na Jesenici u Chebu.






Jako u moře :D a přitom stále v Čechách.






A jak roky plynuly dál? 













Moje první dovolená u moře. TURECKO 2008.


A teď jsme tu dnes a já slavím moje 18. narozeniny.


Doufám, že se vám článek líbil. Pokud by jste chtěli více takových článků, tak mi dejte vědět do komentářů. Užívejte si života a hlavně ho prožívejte s lidmi, které máte rády a nemarněte čas s lidmi, kteří vám za to nestojí.

Mějte se krásně!
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova

2 komentáře:

  1. Jsem rád, že jsem tě poznal a jsem taky rád, že si dala fotku co jsem fotil já :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.