pátek 12. května 2017

Two girls in lonely places

Ahoj všichni!
Dnes jsem si pro vás připravila kratší článek, spíše fotočlánek. Na 1. Máj jsem byla s Terezkou z Mostu. Zašly jsme na kávu do Lagarta. Vyzkoušela jsem jejich ledovou kávu se zmrzlinou a musím říct, že to chutnalo skvěle. Terka si dala jejich domácí limonádu. Dále jsme prošly některé obchody a šly jsme fotit. 

Výsledek můžete vidět zde:


Outfity: 
Terezka 
♥ kalhoty H&M
♥ bunda Primark
♥ mikina Primark
♥ hodinky Daniel Wellington
♥ tenisky Nike (Intersport)

♥ kalhoty C&A
♥ tričko Primark
♥ bunda Style
♥ brýle Optika Novák
♥ tenisky Nike (Sportisimo)













Doufám, že se vám tenhle kratší fotočlánek líbil. Měli by jste zájem o shrnující články? Vždy by vycházel poslední den v měsíci a byly by tam různé rubriky. Dejte mi vědět do komentářů.

Mějte se krásně!
Claire ♥

Sledujte mé sociální sítě:

Instagram_Logo
@xoxo__claire
@klaralatinova
@klaralatinova

2 komentáře:

  1. Ta ledová káva vypadá úžasně, musím zhřešit ��.
    Jestli se ti do těch shrnujících článku chce, tak jsem pro.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.