pátek 23. října 2015

Fall Photodiary!

Milí čtenáři!
Nevím proč, ale poslední dva týdny jsem neměla vůbec žádné nápady na články a ani jsem nikde nebyla, abych mohla něco málo sepsat, proto vám to chci vynahradit menším fotodeníčkem. 

Jakmile začala škola, tak jsem se začala scházet s přáteli po škole a o víkendech. Je to dobrý pocit zase si popovídat s lidma, které jste dlouho neviděli. 


První větší akcí v září byl koncert Sebastiana v Jirkově. Byl to nejlepší koncert, na kterém jsem kdy byla. Sice jich bylo málo, ale nějaké byly. A ještě lepší na tom bylo to, že jsem tam mohli být s lidma, kteří jsou úžasní ♥♥♥


Také mě tento měsíc napadla nákupní horečka. Dlouho sháním vhodný kabát, ale bohužel jsem nenašla ten pravý :/ Přemýšlím nad tímhle, ale pořád nevím zda raději počkat na lepší příležitost.



Jak jsem již říkala, víkendy se snažím trávit s přáteli a nebo sleduji můj nový oblíbený seriál Suits


RANDOM FOTKY Z POSLEDNÍCH DNŮ...

 Také jsem začala s jednou velkou prací v Základní umělecké škole, více informací a pak i fotek se objeví na blogu po dokončení této práce. Předpokládaný termín ukončení je někdy po Novém roce, možná dříve. Budu se snažit to postnout co nejdříve.

To už by bylo pro dnešní článek úplně všechno. Snad se vám tento typ článků líbí :)

Krásný zbytek večera.
Claire ♥














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.