sobota 3. října 2015

♥ Top 5 ♥ (kavárny)!


Tak milí čtenáři, konečně je tu dlouho slibovaný článek. Chtěla jsem si na něm dát hodně záležet a chci, aby na tom ta práce byla vidět. Z názvu plyne, že bude 5 kaváren - přesněji 3 kavárny, 1 cukrárna a 1 panetteria. Doufám, že se vám bude článek líbit a že některou z těch které vám představím navštívíte. Než, ale začnu tak vám chci říct, že kavárny jsou seřazené podle toho kolikrát jsem v nich byla. V posledních dvou jsem byla pouze jednou, takže nemám zas takový názor, takže hodnocení berte s nadhledem :) 
Přeji příjemné čtení ♥

1. CrossCafe 

lokace: Galerie Pošta (Palackého 5625, 430 01 Chomutov)
připojení k internetu: ANO
nejoblíbenější káva: Latté s příchutí irský krém nebo pistácie
káva s sebou: ANO 
hodnocení: Dávám 5 hvězdiček, protože prostředí, personál a chuť kávy je naprosto super.                 




Kavárna nabízí velký výběr kávy, několik druhů čajů, shaků a džusů. Je zde možno také zakoupit zákusek nebo sandwich. Jakoukoliv kávu si můžete doplnit příchutí, nabízí např. pistácii, oříšek, karamel, irský krém, kokos, vanilku a další. Ceny jsou přiměřené. Velká káva s příchutí mě vyjde na 51 Kč, což si myslím, že peněženku nevytrhne :) 
Svou kávu si můžete dochutit cukry, čokoládou, skořicí a nebo mlékem u stolku,který je hned vedle pultu. Pokud si ji chcete vzít s sebou není problém. 
Zbylý prostor vyplňují stolky s křesly a nebo židlemi. Nad každým stolem je osvětlení což více zútulní prostor. 

 

2. Cukrárna u Čížků

lokace: náměstí Dr. E. Beneše, 431 11 Jirkov
připojení k internetu: NE
nejoblíbenější káva: Latté s oříškovou příchutí
káva s sebou:  Nikdy jsem si ji s sebou nebrala, tak bohužel nevím, ale na pultu jsem kelímky nikde neviděla, takže to asi nejde.
hodnocení: Káva i zákusky chutnají skvěle. S personálem také problém nemám, proto dávám také 5 hvězdiček. 


Tuhle cukrárnu jsem začala více navštěvovat, když zavřeli mou oblíbenou cukrárnu, kde dělali nejlepší točenou krémovou zmrzlinu. V této, ale dělají zmrzlinu, ve které jsou vidět kousky ovoce. Dělají jahodovou a banánovou. Chladničku mají pokaždé plnou dortíků, ať už ovocných nebo čokoládových. Zkoušela jsem borůvkový a ten byl super. Ceny kávy i zákusků jsou super, protože když si tu dám kávu a zákusek, tak zaplatím jedno kafe v Cross bez ZÁKUSKU. Což je pro mě velké +.  Pokud budete mít cestu kolem určitě zkuste zmrzlinu a nějaký ten dortík. 

Zdroj: stránky města Jirkova
zdroj: stránky města Jirkova

3. Coffee Bubble

lokace: Žižkovo náměstí 5762, Chomutov
připojení k internetu: ANO
nejoblíbenější káva: Latté s oříškovou příchutí
káva s sebou:  Nikdy jsem si ji s sebou nebrala, tak bohužel nevím, ale myslím si, že to jde.
hodnocení: Káva i prostředí jsou super. Celé je to takové útulné. 


I tato kavárna nabízí spoustu druhů kávy a i nějaké ty zákusky nebo pečivo. Cena je. ale ze všech zde napsaných kaváren nejvyšší, ale zase dostanete ke každé kávě sušenku - to mi přijde jako milá pozornost. Jednou jsme čekali déle než si nás někdo všiml, proto je lepší když si jdete objednat k pultu. V celém prostoru jsou stoly a velká křesla. Prostředí dolaďuje obraz a akvárko s rybkami. 

zdroj: CoffeeBubble facebook page

 

4. Panetteria Maya

lokace: Central Most
připojení k internetu: NE s volným přístupem
hodnocení: Káva i prostředí je super. Když někam jdu, také mi hodně záleží na personálu a přijde mi lepší v Bubble, takže dávám o půl hvězdičky méně.


Kavárna je příjemně zařízená, barvy nepůsobí křiklavě a je to prostě pěkně udělané. Na stěnách jsou obrazy. Celou místnost vyplňují stoly s židlemi nebo gaučíky. Jelikož je to na rušném místě, nákupním centru, tak lidé okolo vás neustále někam spěchají. V prostoru hrála pěkná moderní hudba a dolaďovalo to atmosféru. 

 

5. Caffe No. 1 

lokace: Husovo náměstí 4, 430 01 Chomutov
připojení k internetu: NE
nejoblíbenější káva: Latté XXL
káva s sebou:  Nikdy jsem si ji s sebou nebrala, tak bohužel nevím, ale myslím si, že to jde.
hodnocení: Káva mi chutnala a i prostředí bylo fajn. Všichni tam chodí na palačinky, které jsem ještě bohužel nemohla vyzkoušet...ale doufám, že je budou dělat i o víkendy, protože minulý víkend byla kuchyně v sobotu zavřená. Ale 5 hvězdiček bez problémů dát můžu. 


Kdyby jste viděli ten výběr zákusků ♥ Bylo jich tam spoustu a všechny byly za stejnou cenu. Nabízejí také slané a sladké palačinky, mají jich hodně na výběr - každý si najde své. Ceny jsou přijatelné, jestli vás zajímají podrobnosti, tak jdou vidět na poslední fotce. Stolky a křesla tomu dodávali na útulnosti. Po místnosti jsou umístěny i obrazy a  zeleň :D 


Tohle je už úplně poslední kavárna. Ve všech se mi líbilo/líbí. Nejčastěji chodím do CrossCafe, a proto je také na prvním místě. Do Maya nebudu moc chodit častěji, protože je v Mostě a po škole nemám moc času a ráno, tam ještě není otevřeno, ale určitě se tam ještě zastavím jako ve všech ostatních, které jsem vám tu představila.

Přeji krásný zbytek víkendu a uvidíme se u dalšího článku.
Claire ♥










 


















1 komentář:

  1. Technická rada, pokud uvádíš někam seznam měla by jsi tu nejhorší věc mít na začátku (v tomto případě nahoře) a tu nejlepší na konci. Tím nutíš ostatní projít si všechno co jsi napsala i když zajímá jen tvůj výsledek (v tomto případě ta nejlepší).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.