pátek 30. října 2015

Kryštof - O2 Arena

Milí čtenáři!
Dnes jsem připravila článek z koncertu skupiny Kryštof, který se konal ve středu v O2 Areně v Praze. Z Jirkova jsme odjížděli kolem 16:00 h. Cesta zas tak dlouhá nebyla, ale jak bylo šero, tak se mi chtělo spát. Naše auto jsme nechali zaparkované v Metropole Zličín. Naší první zastávkou byl Starbucks :D Dala jsem si moje oblíbené Latté. Zase jsem si pochutnala. 


Metrem jsme se pak dostali ze stanice Zličín do stanice Českomoravská. Cesta trvala cca 30 minut. Z metra jsme pak rovnou šli k areně, kde se začínaly tvořit fronty lidí čekajících na koncert. 


Když jsme se konečně dostali na řadu, tak jsme si šli najít naše místa. Seděli jsme v sektoru 416, řada 16 a sedadlo jsem měla č. 7. Bylo to sice dál, ale byl odtamtud skvělý výhled na celou scénu. Chvíli jsme poseděli a pak jsme si šli koupit něco dobrého na zub. Mezitím na scénu přišel první předskokan skupina Mirai a pak zazpívala Lenny. A pak konečně začal koncert v plné parádě. Strašně se mi líbili efekty a samozřejmě i celý koncert, který byl naprosto super. Jsem ráda, že jsem mohla jet. ♥♥♥


 Po koncertě jsme zase jeli metrem a pak už jeli domů. Po cestě domů mě skolila únava a usnula jsem. Když jsme přijeli domů, tak už jsem jen zalehla. 
Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Budu ráda za komentáře a sdílení ♥

Uvidíme se u dalšího článku :) Mějte se krásně.
Claire ♥











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.