pátek 7. srpna 2015

Dovolená 2015 (Autocamp Komorník) #4

DEN ČTVRTÝ
Milé čtenářky!
Dnes jsme se rozhodli, že si uděláme cyklovýlet na Viklan, velký kámen, který se už neviklá :D

Vše bylo OK až k příchodu k půjčovně. Prý nám mohl půjčit jen dvě kola a ne čtyři. To už jsem se pomalu naštvala. Co ale nastalo po 3 km jízdy mě dodělalo, upadla šlapka, která byla prý v pořádku. 

No tak jsme ji zpět namontovali, ale bylo to k ničemu po dalších 2 km upadla znova.

U kamene jsme udělali pár fotek a pak nastala bezšlapka jízda zpět. Celkem to šlo. Horší byly kopce a rovinky. To jsem musela šlapat na tu kliku. Zvládla jsem to a dojela jsem v pohodě zpátky.





Na oběd jsme šli do hospody. Dala jsem si uzené, špenát a bramborový knedlík. K pití jsem si opět dala malinovku.

Odpoledne jsme hráli stolní tenis a badbington. Zašli jsme si do kiosku a k večeru jsme si pak ugrilovali večeři. Po jídle se hráli karty, šli jsme na brusle a opět si užívali volna.




Tak to je pro dnešek všechno. Článek je z úterý, protože jsem neměla čas na psaní. Snad to chápete.

Mějte se krásně.
Claire ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.