pondělí 24. srpna 2015

♥ Nákupy za červenec/srpen ♥

Milí čtenáři!
Dnes jsem se rozhodla udělat článek s mými nákupy za prázdniny. Moc toho není, většina bylo ještě oblečení co bylo na fotkách z dovolené :) Doufám, že se vám bude článek líbit. Pokusím se přidat i menší informace (cena, kde jsem to koupila apod.)

1. John Green - Příliš mnoho Kateřin
(z knihy: Colin byl odjakživa mimořádně chytrý. Jenže pomůže mu genialita k tomu, aby se dočkal štěstí v lásce? Zatím všechny Kateřiny se s ním rozešly. Snad by měl na Shakespeara radši zapomenou?!)


2. Cecelia Ahernová - Díky za vzpomínky
(z knihy: Jak je možné, že dvěma cizím lidem koluje v žilách stejná krev? Vzpomínky, které si každý z nás chrání jako soukromý poklad, se v podání Cecelie Ahernové stávají mostem, jenž díky fantastické shodě okolností spojí dva osudy lidí z opačných konců světa. Jak to, že se Joyce a Justinovi vynořují z paměti stejné zážitky a líbí se jim stejné věci? Kdyby se rozvedený, opuštěný nepokojný muž Justin nestal dárcem krve, nic z toho by se nestalo a navždy by se mu nezměnil život...)


3. Balea - Krémový sprchový gel s vůní ostružin a fialek
Cítím sladkou příjemnou vůni, která provoní celou koupelnu ♥♥♥


4. Rexona - Antiperspirant - jahoda a meruňka
Příjemná vůně, která mi nepřipadá chemická :)


5. NYC - pudr (Rossmann 66,90 Kč)
Po dlouhém rozhodování jsem si nakonec vybrala odstín 702A Naturally Beige.


6. Balea - čistící ubrousky (DM 22,90 Kč) 
3v1, pro normální a smíšenou pleť, 10 ks

7. Balea - čistící ubrousky (DM cca 45 Kč)
3v1, pro normální a smíšenou pleť, výtažek z lotosových květů, 25 ks


8. Metalické tetování (Dráčik 55 Kč)
Už mám ozkoušené a myslím si, že když si dáte záležet, tak týden to cca vydrží :)




9. Arizona - Green Tea with HONEY (Tesco 34 Kč)


10. Diář 2015 (Asia Shop 10 Kč)
Tenhle diář jsem si koupila z důvodu, že minulý školní rok jsem měla tlustý diář a ten se mi nechce tahat a tenhle malý se vejde všude :)


11. Penál a diář s britskou vlajkou 
(penál - KOH-I-NOOR - cenu nevím, diář - výstaviště Louny - 25 Kč)


12. Povlak na polštář - květy (výstaviště Louny 50 Kč)


13. Kalendář s koňmi (výstaviště Louny cca 40 Kč)


14. Něco jako Kaktus (Telč 20 Kč)


15. Náramky (hnědý - Buchlovické tržiště cca 70 Kč, barevný - Buchlovické tržiště cca 50 Kč)


16. Oblečení (New Yorker, Gate, CCC - boty)






Tohle by bylo z mých nákupů opravdu vše. Snad se vám článek líbil a uvidíme se u dalšího :)

Claire ♥

PS: Změnila jsem oslovení, snad už bude vyhovovat všem !















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.