sobota 1. srpna 2015

Dovolená 2015 (Autocamp Komorník)

DEN PRVNÍ!
Milé čtenářky!
Dnes jsme se vydali v 7:30 na dovolenou do jižních Čech, dalo by se říct, že se to dá počítat jako Vysočina.


Od rána svítí sluníčko a fouká příjemný větřík. První zastávkou byla snídaně v McDonaldu :)


Po snídani jsme se vydali dále...směrem ke kempu, kde jsme ubytovaní. Chatku jsme si měli vyzvednout v půl druhé. Než se tak stalo, tak jsme si obešli celý kemp a podívali se co kde je ;)

Je tu nádherně!!! ❤❤❤❤❤

K obědu jsem si dala rajskou omáčku, mleté maso a těstoviny. K pití jsem si dala Coca Colu. Oběd mi chutnal. ☺


Po ubytovaní jsme si zahráli karty, stolní tenis a šli se koupat do rybníku :)







K večeři jsem si dala smažený sýr, hranolky a tatarku. K pití jsem si objednala Cappy s příchutí jahody. Jako sladkou tečku jsem zvolila palačinku s ovocem a se zmrzlinou :)


To by bylo pro dnešní den všechno. Zítra plánujeme návštěvu u příbuzných v ČB.

Mějte se krásně :)
Claire ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.