čtvrtek 13. srpna 2015

Zámek tří císařů - Zbiroh!


Milé čtenářky!
Dnes jsem tu s článkem, který se zase týká štítku travel :) Doufám, že se bude článek líbit. 

Na snídani jsem si koupila banánový donut a dvě šunkové housky. Obě varianty mi moc chutnaly. Co vy, taky máte slabost pro donuty stejně jako já? 


Asi se ze mě stává osobní GPS.
Tentokrát jsme navštívili sever plzeňského kraje. Nachází se tu spousta hradů a zámků, ale jsou většinou v soukromém vlastnictví a nebo jsou zdevastované a přístup na ně není. Nakonec jsem našla zámek Zbiroh. Hned od začátku mi byl tento název povědomý, ale nijak jsem to neřešila. Po cestě jsme nad tím přemýšleli a docvaklo mi, že jsem tam byla se školou, je tam totiž lanové centrum a dalším bonusem bylo, že jsem byla i uvnitř zámku. No a co, i tak se mi prohlídka znovu líbila a oba okruhy - hrad i zámek jsem si užila. 








Pod zámkem se nachází zahrady, je zde i menší vinohrad. Mezi širokými schody jsou umístěny fontány a krátce střižený trávník. Na zahrady navazuje plynule anglický park, který má podle plánu celkem velkou rozlohu. 





Před prohlídkou úžasné zahrady jsme se zastavili ještě na menším obědě. Dala jsem si domácí hovězí hamburger (55Kč) a pomerančový džus Cappy (40Kč). Hamburger byl super, bodlo to..jak se říká. 


Po obědě a zahradách jsme se vydali zpátky k autu a vydali jsme se do místního muzea požární techniky. Bohužel nemůžu přidat žádné fotky kvůli zákazu té ženské co to prováděla :/ tak alespoň přidám fotku, na které není vidět žádný exponát :)


To by bylo k dnešnímu článku vše. Doufám, že se vám líbil. Všem děkuji za každý komentář nebo sdílení ♥♥

Mějte se krásně.
Claire ♥







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.