Milí čtenáři!
Dnes jsem si pro vás připravila další Top 5 článek, tentokrát to bude o knihách.
Doma mám spoustu knih, většinu jsem získala členstvím v Ponny Clubu (klub, kde se řeší koně), ale moc jsem jich nepřečetla, vlastně skoro žádnou. Pak jsem, ale začala chodit do knihovny a zamilovala jsem si spisovatelku Jacqueline Wilsonovou. Přečetla jsem od ní skoro všechny knihy a moc se mi líbí styl psaní a doplňování kresbami.
Pak ale přišel boom jménem John Green a jeho Hvězdy nám nepřály a další knihy, které vyšly. Zatím jsem četla Hvězdy a Papírová města, také jsem nakousla Hledání Aljašky a celkem mě to zaujalo, takže se těším až se k tomu zase dostanu. A nejnovější knížkou je Příliš mnoho Kateřin (viz. Nákupy červenec/ srpen).
Již dvě knihy vyšly jako film a to Hvězdy nám nepřály a Papírová města. Oba filmy jsem si oblíbila ♥
1. John Green - Papírová města
Hlavním hrdinou je Qentin, který je odjakživa zamilován do své sousedky Margo. Ta má však spoustu tajemství a do jednoho ho zatáhne sebou. Jednou se vplíží k němu do pokoje a vytáhne ho na noční dobrodružství. Druhý den však zmizí a Quentin se rozhodne, že jí musí za všech okolností najít.
Jak příběh dopadne se dočtete v knize.
2. John Green - Hledání Aljašky
Z obalu knihy:
Aljaška Youngová je krásná, chytrá, zábavná - a naprosto fascinující.
Miles Halter ji miluje tak, že to víc ani nejde.
Díky ní objeví hodnotu a bolest bezpodmínečné lásky i bezpodmínečného života.
A nakonec už snad ani nezáleží na tom, že se tím všechno navždy změní.
3. John Green - Hvězdy nám nepřály
Z obalu knihy:
A já se zamilovala, jako když člověk usíná: pomalu a pak najednou docela.
Bez bolesti by člověk nepoznal radost.
Bolest se dožaduje procítění.
Prožijme dnešek, jak nejlépe můžeme.
Láska dodrží slib.
I za pár měsíců se dá prožít malá věčnost a některá nekonečna jsou větší než jiná.
Hazel má rakovinu plic a Gus se před několika měsíci vyléčil, ale bohužel se mu rakovina vrátí. Oba se do sebe postupně zamilují a řeší oblíbenou knihu Císařský neduh a vydají se i za jejím spisovatelem do Amsterodamu, kde zažijí spoustu dobrodružství, ale i smutku, když jí Gus oznámí, že umírá...
4. Matt Haig - RADLEYOVI: Upíři odvedle
Z obalu knihy:
Rodinka Radleyových si žije poklidným životem až do noci, kdy se na jejich dceru Kláru vrhne opilý spolužák. A aniž by tušila co se děje, tak ho roztrhá na kusy. A aby toho nebylo málo, tak se na scéně objevuje temný strýček Will, jehož přítomnost způsobí řadu dalších katastrofických situací.
Recenze:
,,Vtipné, děsivé a zlověstně povědomé.." filmový režisér Alfonso Cuarón
,,Velmi zábavné..." Vogue
,,Návykové..." Daily Mail
5. L.J. Smith - Stefanovy deníky: Zrození
Z obalu knihy:
Propadli jste zcela Upířím deníkům? Zajímá vás, jaké události předcházely jejich ději? Pak je tato kniha právě pro vás..čeká vás velká dávka napětí, tajemna a romantiky.
Úryvek:
Té době po půlnoci, kdy všichni lidé spí, kdy noční tvorové naslouchají jejich dechu, větří jejich krev a sledují jejich sny, se říká hodina duchů. Je to čas, kdy svět patří nám, kdy můžeme lovit, zabíjet, chránit...
Všechny výše zmíněné knihy vám mohu vřele doporučit. Všechny jsou dostupné v našich knihkupectvích či knihovnách.
To je pro dnešní článek vše. Určitě mi dejte do komentářů vědět jaké Top 5 by jste příště chtěli.
Claire ♥
Četla jsem Hledání Aljašky i Hvězdy, osobně se mi daleko více líbilo právě Hledání Aljašky..Na Paper towns se teď chystám :) The Colorful Blog
OdpovědětVymazatOd Greena čo tu máš knihy, som čítala všetko, za tie dve knihy ďakujem!
OdpovědětVymazatDijoun&Klaudi