čtvrtek 30. července 2015

ANGLIE 2014! MARGET+NÁKUPY, OXFORD+WINSDORF #2

Milé čtenářky!
Jak jsem již zmiňovala v předchozím článku, tak tento výlet rozdělím na více částí.

2.DEN - 12.4. MARGATE

Dnes jsme měli v plánu navštívit malé městečko Margate. Je zde pláž a hlavně galerie moderního umění. Mě moc moderní umění nebere. Po návštěvě galerie jsme se šli projít po pláži, udělali jsme zase pár snímků a sbírali mušle. Doteď je mám kolem kaktusu. Poslední zastávkou před odjezdem do nákupního centra byla malá kavárna, kterou před 3 lety navštívila královna :) 






Poté jsme nasedli do autobusu a HURÁ na nákupy. 
Nákupy:
* polštář
* dárky pro rodinu
* nalepovací nehty
* pohledy
* dárky pro kamarádky z volejbalu
* plakát
* povlečení
* voňavka
* kasička
hodnota nákupu: cca Ł 62
Snídaně: toast s čokoládou + pomerančový džus
Večeře: pizza, hranolky, salát + voda.

3.DEN - 13.4. OXFORD + WINSDORF

Jako první jsme se dnes vydali do dalšího sídla královny a to Winsdorfu. Když jsme přišli, tak na věži byla vlajka a ta značila, že je královna v paláci. Tak málo stačilo a mohla jsem ji vidět živě :) Jednou bych ji naživo vidět chtěla. 



Další zastávkou bylo městečko Oxford. Je to krásné historické městečko. Nachází se tam Oxford college a Christ Church. Zajímavostí je, že se ve školní jídelně natáčely scény z Harryho Pottera :)








Nákupy:
* peněženka
* pohledy
* pyžamo
* kraťasy
* tričko
* knížky
* sluchátka
* laky na nehty
hodnota nákupu: cca Ł 32
Snídaně: toast s čokoládou + mléko
Večeře: 2 druhy kuřat, párky ve slanině, salát, kukuřice, brambora + voda

Oba dny jsem si užila a hlavně jsem byla tam, kde jsem chtěla být a prostě jsme si užívali, chodili po městě či té pláži a bylo to úžasný ♥♥♥

Už zbývá napsat článek jen o posledním dnu a ten jsme opět strávili v Londýně :)

Claire ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.