pondělí 27. července 2015

Kulturně využitý den!

Milé čtenářky!
Dnes jsem tu s druhým článkem. Nechtěla jsem vše cpát do jednoho článku a proto jsem vytvořila dva samostatné. No nebudu to okecávat a jdeme na článek :)

Pro dnešní odpoledne jsme s Káťou zvolily Chomutov. Nejprve jsme si zašly do CrossCafe. Já jsem si objednala velké latté s pistáciovou příchutí (51 Kč) a Kačka si dala citronový ledový čaj (32 Kč). Obě varianty jsou super volba.


Nemohla jsem si pomoct, ale na stěně mají tapety a na jedné z nich je ženská a docela mě znervózňovala jak na zírala :D No přesvědčte se sami.


V kavárně jsme strávily asi půl hodinky a pak začal hon za kulturou...nakupování. Začaly jsme drogerii Teta, která je v Chomutovce. Zkoušely jsme snad 100 odstínů než si Kačka vybrala ten co jí pasoval. Přiložím fotku rtěnky do které se nezamilovala nejen ona, ale i já ♥♥



Photo by: Kateřina Klimentová
Photo by: Kateřina Klimentová
A to by jsme nebyly my, kdybychom se alespoň jednou nevyfotily v drogerce :D


Po obchůzce dalších drogerií (dm, Rossmann) jsme se zašly naobědvat. Rozhodly jsme zajít do TurboPizza. Dělají tam vynikající pizzu. Je docela výhodné, že si můžete koupit 1/4 pizzy a jen za 25 Kč. Já jsem si vybrala šunkovou a Káťa nějakou se sýrem. Obě chutnaly skvěle.


Obě jsme se po dešti vydaly domů. Den jsem si užila a jsem ráda, že jsme se po tak dlouhé době viděly a mohly jsme pokecat. Moc Ti děkuju za skvělý den. Jsi zlatíčko ♥

Odpoledne jsem se ještě s mamkou a taťkou vydala do dm, které je v Otvicích. Jeli jsme kupovat dárky pro babičku a dědu. No a to bych nebyla já, kdybych nezkusila spoustu odstínů rtěnek a ještě si to všechno nezdokumentovala. Nakonec jsem i ulovila pastelový lak od Essence, odstín 5106.








Tady jsou pak vzorky na kůži :) Všechny barvičky jsem si zamilovala, všechny byly krásně krémové a snažila jsem si vybírat matné, ty přece jenom vypadají podle mě lépe.



Když jsem tak dneska procházela ty drogerie, tak jsem zjistila, že většinu času jsem si prohlížela laky na nehty. Mám jich doma hromadu. Plánuji o nich alespoň jeden článek a myslím si, že bych tam mohla zahrnout i menší recenzi. 

A co vy? Plánujete si domů koupit nějakého miláčka z nové pastelové kolekce?

Tak tohle by byl celý článek. Budu ráda za každý komentář nebo sdílení. Ještě mám jednu otázku, měli by jste zájem o ask? Pokud ano, tak mi dejte vědět sem a nebo na facebookovou stránku a já bych popřípadě obnovila svůj starý ask. Všem co mě podporují moc děkuji, hodně si toho vážím a posouvá mě to dopředu.

Claire ♥










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.