středa 29. července 2015

Blogerka a vlogerka - bruslení!

Milé čtenářky!
Dnes jsem se s Káťou domluvila, že si půjdeme zabruslit na Jirkovskou přehradu. Dnes na to bylo ideální počasí, svítilo sluníčko a sem tam pofukoval větřík. Vždy, když jedu bruslit, tak mi chvíli trvá než se přizpůsobím bruslím, pak si vytáhnu mobil a nastane čas, který je vyhrazený pro focení :D No a tahle fotka vznikla tak, že když okolo nás projíždělo kolo, tak ten chlapík vypadal strašně vtipně. Kačka se ho pokoušela vyfotit, ale nevyšlo to. No a když jela zpátky, tak jela přímo proti mě, já nahodila face a fotka byla na světě.


Obě jsme se shodly na tom, že bychom mohly udělat nějaké to video. Tak tady je finální podoba. Sice mám ještě jedno, které si myslím, že o trochu lepší, ale přes obrazovku je velký nápis té aplikace a pryč to dát nejde, leda bych si to koupila, takže pokud máte zájem, tak vám ho na facebookovou stránku klidně dám :)



Pokud by jste třeba měli zájem o videa tohoto typu, tak mi dejte určitě vědět. 




Když jsme dorazily k bráně, tak se Káťa rozhodla, že nahoru pojede na bruslích (#CHALLENGEACCEPTED), já jsem šla po svých a vlogovala jsem pro vás do videa. Ten kopec byl snad nekonečnej, ale hodně jsme se po cestě nasmály. Nejlepší bylo, když Kačí natáčela vlog a najednou se zarazila a myslela si, že jede auto, tak jsme se nahnaly do škarpy a pak zjistila, že to byl vítr. #STAYNORMAL Nahoře jsme nafotily pár snímků, byly jsme tam asi 2 hodinky.










Nový způsob jízdy :D



Je tam strašně krásný výhled. Sice je tam vítr silnější, ale je tam úžasně. Na konci asfaltovky jsou dvě lavičky, takže si tam tu sváču můžete dát a chvilinku posedět a nebo jako my nafotit fotky, zablbnout si a jít pomaličku zase zpátky dolů.
PS: Nikdy nejezděte z toho kopce pokud nevíte o tom, že se dole natírá plot. #STAYNORMAL



Dnešek stál za to a obě dvě jsme si ho moc užily. Je úplně normální, že si tam pobíháme v ponožkách nebo že prostě blbneme a užíváme si! Doufám, že těchto dní bude ještě hodně. 
Lovískuju Tě a děkuju za další krásný den ♥♥♥

Doufám, že se vám článek líbil. Budu ráda za každé sdílení a komentáře. Strašně si vážím vaší podpory. Díky moc, jste úžasný! ♥♥

Mějte se krásně.
Claire ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.