sobota 25. července 2015

RECENZE | PAPER TOWNS A GARNIER COLOR NATURALS CRÉME!

Milé čtenářky!
Dnes jsem si pro vás připravila dvě menší recenze. První se týká nového filmu podle knihy Johna Greena: Paper Towns.
zdroje všech obrázků: Google







zdroje všech obrázků: Google

Můj celkový pocit z filmu je úžasný. Film je dokonale zpracovaný v předloze s knihou. Cara i Nat jsou úžasný herci a dali do toho všechno. Nemůžu si taktéž stěžovat na výkony dalších herců. Jediný co mě celkem zarazilo bylo to, že si prodavače u pumpy zahrál Ansel Elgort. 
Nejvtipnější část filmu: plnění devíti úkolů :D
Nejkrásnější část filmu: v kanceláři banky, polibek Margo a Q
Hrají: Nat Wolff, Cara Delevigne, Austin Abrams, Ansel Elgort a další...
V kině jsem byla včera, byla to premiéra v místním kině. Získala jsem další plakát do sbírky, tentokrát s motivem Paper Towns :)



Kdo film ještě neviděl a nečetl knížku, tak obě varianty příběhu doporučuji. Knihu jsem měla cca za 14 dní přečtenou, když všechny ty chvilky sečtu dohromady.
________________________________________________________________

Druhá část článku se bude týkat barvení mých vlasů. 
Na vlasy jsem použila odstín 3.16 Tmavě fialová. Barva je od značky Garnier, tato řada co jsem si kupovala já, má název Color Naturals Créme. Barvení trvalo celkem asi hodinku. Použila jsem klasickou alobalovou techniku. Tentokrát jsem se rozhodla nabarvit ofinu a pak udělat pár pruhů zezadu hlavy. S celkovým výsledkem jsem spokojená. Barva by měla být dlouhotrvající, takže jsem zvědavá na její výdrž. Takže pokud jste váhali nad tím zda řadu Color Natural Créme vyzkoušet, tak můžu doporučit. Je, ale možné, že někomu ta barva kvůli alergické reakci nemusí vyhovovat, u mě se žádná neobjevila, teď ani předtím. Cena barvy byla myslím do 100 Kč.





To by bylo k dnešnímu článku vše. Snad se vám líbil. Budu ráda za každé přečtení a komentář. Uvidíme se u dalšího článku. Zítra vyjde ten plánovaný výlet do Terezína. Článek bude, ale později, počítám, že v úterý nebo ve středu.
Claire ♥
zdroje všech obrázků Paper Towns: Google



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.